15 november 2021

Melodieën voor miljoenen
"Dansen van Moskou tot Madrid"

Koningin Elisabethzaal, Antwerpen, 16 u

Neos' huisorkest Frascati Symphonic neemt ons mee op een muzikale reis door Europa van Moskou tot Madrid.

De reis start vanzelfsprekend in Wenen. De Straussen zijn de nationale trots van Oostenrijk en zorgen voor vuurwerk van bij de start. Met de polka "Eljèn a Magyar" van Johann Strauss maken we een excursie naar buurland Hongarije en een polonaise van Tsjaikovski brengt ons naar het magistrale Rusland. De vader van de Berlijnse operette, Paul Lincke, brengt ons dichter bij huis. En natuurlijk wordt ook Parijs, het kloppende hart van Europa, niet vergeten. Offenbach, Ravel en Ganne doen de stad der liefde alle eer aan. Enkele hoogtepunten uit Bizets "Carmen" brengen ons in zwoelere sferen. Na Berlijn en Parijs is het tijd om te reizen naar zuidelijkere gebieden. In Italië aanbidden we de zon met "O sole mio" en het grillige Madrid komt dan weer tot leven in Rimski-Korsakovs "Capriccio Espagnol".

Het symfonisch orkest van Frascati Symphonic floreert met dit bonte programma. Leun achterover en laat je meevoeren.

Prijs: ticket cat. 1 : €39

Supplement busvervoer en warme dagschotel: €34

Totaal: 73 € per persoon

Hoe inschrijven?

Eerst bellen naar Laura 050/38 52 24 of Anne-Marie 0486 87 15 77 of mailen naar anne-marie.viaene@telenet.be om je deelname te melden.

Daarna zo rap mogelijk overschrijven op de rekening van Neos
St. Michiels BE50-7755-9015-7418, want de betaling bevestigt uw inschrijving. Inschrijven en betalen tegen 8 augustus 2021.